LA ......C O S A .......C O B R A......: SUI GENERIS : enig in zijn soort....

Bedankt voor je interesse. Iedereen mag hier zijn ei kwijt behalve smadende, haat, teksten. Voor de rest kom op met je hypothese en vragen en vooral respect voor de privacy. geen id of namen van leden zonder hun uitdrukkelijke toestemming

Je bent niet ingelogd.

Aankondigingen

BOUHOUCHE + SMETS + CALMETTE+WACKENHUTT + MASSAGRANDE ===> | DEA MOSSAD OAS CIA SAC ==>>FALSE FLAG..............................................................ET ALORS... QUE CE QUE CELA SIGNIFIE QUELQUES DIZAINES DE MORT POUR UN BUT..... sic. JEAN GOL ex.Minister Justitie, logebroeder, opdrachtgever BvN via HAEMERS en NEBULA...?..PRL PVV CVP PSC PS SP...?? ALLEN OPDRACHTGEVERS.....VOOR DE 3 GGG'S / GELD GXT GOD....EN DE MEDEPLICHTIGEN ZIJN NOG STEEDS PARLEMENTSLID ???..... NA 35 JAAR......DANKZIJ DE HOGE MAGISTRATUUR EN HET HOF(S.V.) +DYNASTIE = DOSSIER PINON ==> PARTICRATIE BELGIE..??...MY A S S => COBRA..==> DEMAGOGIE =>LANDVERRAAD?......vanaf 1/4/2018...........400.000 HITS......!!!!!!!!!! met dank...cobra ......onkreukbare.....bronnen e.a.

#1 2018-12-20 13:26:07

De Onkreukbare
Gebruikers

Waarom ik nooit voor de PVDA zou stemmen.

In principe is dit een nobele gedachte: iedereen gelijk, iedereen hetzelfde, gratis geneeskunde, enz,
Er is niets in het leven gratis. Er zijn nu eenmaal enorme grote verschillen onder mensen. Als ik zie in mijn straat bvb. waar een 30 tal huizen staan en ik ken iedereen ; dan kan ik zeggen: daar zitten harde werkers tussen maar eveneens dikke luirikken..... De ene mens heeft ambitie om ervoor te gaan en de andere werkt niet graag.
En daar begint het: de ene heeft dan veel en de andere weinig, maar deze laatste wil evenveel als de eerste...
Er zijn nu eenmaal brabantse trekpaarden en luxe koerspaarden .
Ik ben de eerste om mensen te helpen die qua gezondheid zware tegenslag hebben en die mensen moeten absoluut
geholpen worden. Maar ik zie er spijtig genoeg vele op de ziekenkas die er totaal geen recht op hebben en waar iedereen voor opdraait.
En ik weet nog goed destijds in de jaren 70 waar we na het lastig verkrijgen van de nodige dokumenten naar het oostblok gingen en ginder nieuwe jeansbroeken uitdeelden aan de mensen en wij precies goden waren en hoe hartverwarmend het was van het geluk in die mensen hun ogen te zien, dat was live communisme beste vrienden!
En toen die mensen ons eens mochten bezoeken na een hemeltergend gekloot voor de nodige visums.....
En we gingen met die mensen naar Delhaize en die konden hun ogen niet geloven zo een weelde.... En toen we ons karreke volladen begonnen die mensen angstig te panikeren, want ze dachten dat we aan het stelen waren!!!
Dat is communisme beste vrienden ......
Is het hier dan beter? Als ik mag kiezen, ja. Maar we zitten hiet uiteraard met de nodige Crapule de Super de Luxe.
Ik ben zeker dat wij allen een beter leven zouden hebben als we zo niet uitgemolken werden, tenzij ge het normaal gaat vinden dat bvb. Van Rompuy Herman ex president Europa moet rondkomen met een pensioen van ;
65500€ per maand! Dat is meer dan 2000€ per dag, niet eenvoudig om daar mee rond te komen!
Moesten de mensen nu toch eens gaan beseffen hoe hun belastingsgeld misbruikt wordt.....
En deze site gaat uiteraard over BVN / CCC/ Dutroux full house. Maar terecht is deze site ook wat uitgegroeid tot
het aan de kaak stellen van Absurdistan : la Belgique.
Het is meer dan tijd dat deze site meer onder de mensen komt.
Dus mensen deel deze link via sociale media als ge echt wilt dat het lof der zotheid gaat stoppen.
Wij hebben terecht een gloeiende hekel aan: moordenaars , oplichters , pedo’s , Elite belastingsparadijzen ,
corrupte rijkswachtofficieren, corrupte SV-ers , corrupte rechters en magistraten , volksveraders , geldhonden ,
en iedereen die brave werkende mensen misbruiken voor hun “welzijn” .
Aan de jonge mensen: neem de toekomst in handen en wees zeker godverdomme geen onnozel blijtend kuddeschaap dat meejoelt met door de pers en media getoonde levensweg. Kom op voor wat ik noem onze waarden die van jaar na jaar aan het verrotten zijn.
Zoals Cobra zegt : hoe kijken sommige in de spiegel s’morgens met hun rug?

Laatst bewerkt door De Onkreukbare (2018-12-21 20:35:31)

ZE ZOEKEN DE BENDE VAN NIJVEL...  ECHT ?  EN ALLES STAAT HIER OP HET FORUM !
EIM +WACKENHUT+FALSE FLAG TERRORISM ➡️ WAY OF DECEPTION

Forum footer